Tellimistingimused

1. Tellimistingimuste kehtivus

1) Tellimistingimused kehtivad Ravikunsti e-poest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Ravikunst OÜ (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3) Veebipood jätab endale õiguse teha tellimistingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.

2. Hinnainfo

1) Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning ei sisalda käibemaksu.

2) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest alates 14 päeva.

3) Kui tellimus on esitatud enne tellimistingimuste või hindade muutmist, siis kohaldatakse Tarbija ja Veebipoe vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimused.

4) Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel.

3. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine kassasseˮ.

3) Kassa lehel täitke nõutud andmeväljad.

4) Valige, kas soovite tellimusele ise järgi tulla või valige sobiv pakiautomaat.

5) Ekraanil kuvatakse tasu suurus (eurodes), mille saab tasuda:

  • Pangaülekandega – Pärast lingile “Esita tellimus” vajutamist, kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda Ravikunst OÜ kontole.
  • Tasumine kohapeal – Kohapeal sularahas tasumine on võimalik vaid juhul, kui tulete ise tellimusele järgi. Kohapeal on ka pangakaardiga maksmise võimalus.
  • PayPal – Pärast lingile “Esita tellimus” suunatakse teid edasi PayPal veebilehele, kus saate makse sooritada.

4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 20 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Veebipood hiljemalt kolme tööpäeva jooksul tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Tarbija määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

2) Viivitusteta kohale toimetamise eelduseks on tellimuse vormistamisel esitatud korrektsed andmed.

3) Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha. Samas teeb Veebipood kõik endast oleneva, et tellimuse täitmised saavad lahenduse.

4) Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

6. Tagastamisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poest sõmitud lepingust taganeda 14-päeva. Probleemide ilmnemisel palume teavitada sellest aadressil info@ravikunst.ee.

7. Vääramatu jõud

Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

1) Veebipood kasutab Tarbija poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Tarbijale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

9. Pretensioonide esitamise kord

1) Kui Tarbija leiab, et ostetud toode ei vasta Veebipoe poolt kehtestatud tingimustele, tuleb Veebipoodi sellest kohe ja vahetult informeerida. Kui lahendust ei leita, tuleb juhtumi kohta esitada kirjalik pretensioon nii kiiresti kui võimalik, aga hiljemalt 7 päeva jooksul. Kirjalik pretensioon tuleb esitada Veebipoe vastu ja saata kas otse Veebipoe posti- või elektronposti aadressile. Pretensioonile tuleb lisada võimalikud tõendid. Tähtajaks esitamata pretensioon on aegunud.

2) Veebipood vastab Tarbija pretensioonile 14 päeva jooksul.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.